سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

مسئول کمیته انقلاب در دولت موسوی و از حامیان سرسخت امروز وی
بدحجاب‌ها باید از گذرنامه، گواهینامه و حق تحصیل محروم شوند

جمع کردن گشت‌های ارشاد شاید مهم‌ترین وعده‌ای بود که میرحسین موسوی در اولین کنفرانس خبری خود پس از 20 سال سکوت بیان کرد. وعده‌ای که به گفته‌ی ابوالفضل فاتح مسئول کمیته رسانه و تبلیغات موسوی، بیش از 2 هفته بر روی آن کار شده بود. اگرچه برجسته کردن این وعده توسط روزنامه‌های حامی کروبی نشان از برنامه‌ی بعدی آن‌ها برای نقد موسوی از این زاویه داشت، به طوری که ابطحی از وعده دادن میرحسین در حوزه مسائل غیرمرتبط با ریاست جمهوری انتقاد کرد.

اما آنچه که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته، این است که گشت‌های منکرات نخستین بار در همان دولت موسوی شکل گرفته است و مسئول کمیته انقلاب اسلامی در دولت وی که از اعضاء مجمع روحانیون مبارز است و در حال حاضر نیز از حامیان سرسخت موسوی است، مردادماه سال 65 در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود: با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی، بدحجاب ها ازگذرنامه، گواهینامه رانندگی و دانشگاه محروم می شوند.

به گزارش رجانیوز، سید سراج الدین موسوی ضمن اعلام این مطلب در خصوص فعالیتهای کمیته در بخش مبارزه با منکرات تأکید می‌کند: طی نشستی با مسئولین دولت طرحی پیشنهاد شد که بر اساس آن، سازمان اداری و امور استخدامی و دیگر ادارات با مسائل منکراتی و بدحجابی برخورد جدی کنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تأکید می‌کند: بر اساس این طرح، پرونده افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، به سازمان امور اداری و استخدامی و ادارات مربوطه ارسال می شود تا نسبت به تنبیه این قبیل افراد اقدام کنند.

موسوی می‌افزاید: به موجب این طرح، بدحجابها و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، از امکانات و مزایایی چون دریافت گذرنامه و گواهینامه رانندگی و نیز تحصیل در دانشگاه و مدارس محروم خواهند شد.

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان این مطلب که اشاعه فحشا، استراتژی استکبار جهانی است، تأکید می‌کند: استکبار جهانی با توجه به شکست در جبهه نظامی از پیروزیهای رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل به خشم آمده و می خواهد با اشاعه فحشا و گسترش آن در ایران جوانان ما را منحرف سازد و به انقلاب اسلامی خدشه وارد آورد لیکن در این راستا ما تصمیم داریم با تمام امکاناتمان علیه فحشا و منکرات مبارزه کنیم و دولت نیز با تمام امکاناتش ما را در این امر یاری می کند.

عضو مجمع روحانیون مبارز در پایان می‌افزاید: نظارت بر اماکن از دیگر ماموریتهای کمیته انقلاب اسلامی است و در این رابطه موفقیتهایی هم به دست آمده و در مدتی اندک بیش از 600 بوتیک را در تهران شناسایی و تعطیل کردیم.


ارسال شده در توسط باقر نیوز