سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

 « دولت در انجام اصلاحات اساسی و مبارزه با مفاسد تنهاست »

 رئیس‌جمهور گفت: بر خلاف هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه دولت انجام می‌شود، دولت توفیقات زیادی داشته و تصمیمات اقتصادی عالمانه و شجاعانه‌ای اتخاذ کرده است. دکتر محمود احمدی‌نژاد در دیدار علما و روحانیون استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه کشورمان در دو سال گذشته یکی از سخت‌ترین شرایط بعد از انقلاب را سپری کرده، خاطر نشان کرد: در دو و نیم سال گذشته دشمنان به منظور متلاشی کردن کشور، سنگین‌ترین تهدید نظامی و تحریم‌های اقتصادی را اعمال کرده‌اند اما به فضل الهی با درایت و تلاش مضاعف، توانستیم با موفقیت از عقبه‌های سنگین عبور کنیم و بدانید که همه این فشارها در هم خواهد شکست. رییس قوه مجریه با تاکید بر اهتمام جدی دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: دولت در انجام اصلاحات اساسی و مبارزه با مفاسد تنها ست اما با توکل به خدا، حمایت‌های رهبری عزیز و ملت ایران پیروزی دور از دسترس نیست.

دکتر احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: در افتادن با گردن کلفت‌هایی که همه چیز را برای خود می‌خواهند و سیستم‌های پولی و اقتصادی وسیعی را در اختیار دارند و با کوچکترین اعمال فشاری به سرعت فعال می‌شوند گر چه دشوار است اما دولت در قطع دست‌های فاسد کاملاً جدی است. وی اضافه کرد: مبارزه با دست‌‌های فاسد مبارزه‌ای است که هزاران سال ادامه داشته است و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت گام به گام به پیش می رویم. رئیس‌جمهور با بیان اینکه مفسدان اقتصادی با فتنه‌گری‌های گوناگون، قصد دارند خود را از اتهامات مبرا کنند، تصریح کرد: وقتی قرار می‌شود با یکی از دست‌های آلوده برخورد شود هزاران دست به حمایت از وی برمی‌خیزند و به انحاء مختلف به اعمال فشار می‌پردازند. دکتر احمدی‌نژاد تاکید کرد: اجرای عدالت و اصلاحات اساسی، سنگین‌ترین مرحله استقرار حکومت الهی است.


     رییس قوه مجریه در ادامه سخنان خود هدف از صدور قطعنامه‌های اقتصادی را اعمال فشار به منظور متلاشی کردن اقتصاد کشور دانست و گفت: دشمنان در محاسبات خود به درستی ارزیابی کرده بودند که با اعمال این فشارها کشور دچار تورم 60 – 70 درصدی شده و متلاشی می‌شود، اما دولتمردان برای اینکه چنین اتفاقی صورت نگیرد تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی داشتند و امروز به فضل الهی به رغم همه فشارها، دستاوردهای بزرگی داشتیم و ان شاءا... معضل گرانی نیز به زودی سر و سامان خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی دستاوردهای دولت نهم، اظهار داشت: در طول 5 سال قبل از دولت نهم کلاً 42 هزار پروژه عمرانی به اجرا در آمد که تعداد 19 هزار آن به اتمام رسید اما در دو و نیم سال گذشته 92 هزار پروژه عمرانی داشتیم که تا کنون 42 هزار پروژه آن به بهره برداری رسیده است.


دکتر احمدی نژاد افزود: در بخش تولید علم نیز در دو و نیم سال گذشته به اندازه دو برابر 5 سال دولت قبلی علم و فن‌آوری تولید شده است. همچنین روزی که دولت را با 3 میلیون بیکار تحویل گرفتیم، 36 میلیارد دلار واردات و5/7 میلیارد دلار صادرات داشتیم که این رقم امروز 45 میلیارد دلار واردات و 21 میلیارد دلار صادرات رسیده است. وی با اشاره به بهانه‌جویی‌های بدخواهان نسبت به اقدامات دولت، گفت: دولت اگر زیاد کار کند فشار می‌آورند که چرا هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و اگر کار نکند قطعاً این بهانه‌ را خواهند گرفت که دولت حاضر نیست برای مردم کاری انجام دهد، اما دولت بی‌تفاوت به چنین بهانه‌جویی‌هایی به تلاش خود برای خدمت بیشتر به مردم همچنان ادامه خواهد داد و باید توجه داشت که دشمنان عدالت امروز ضعیف‌تر از دوران صدر اسلام نیستند.


     دکتر احمدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود هسته‌ای شدن ایران را بزرگترین معجزه تاریخ معاصر دانست و خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر برای هسته‌ای شدن، از استقلال و هویت خود هزینه کرده و تعهدات سنگینی را دادند که کمترین آن تعهد برای نوکری رژیم صهیونیستی است، اما ایران اسلامی بدون اینکه تعهد و امتیازی بپردازد و حتی از مواضع خود کوچکترین عقب‌نشینی داشته باشد امروز هسته‌ای است.


رئیس‌جمهور تحقق مدیریت الهی را موجب شکوفایی و تجلی حقیقت در جهان دانست و گفت: اگر چنین مدیریتی تحقق پیدا نکند هیچ رخدادی در جهان بروز نخواهد کرد و همه سنت‌ها و جریان‌های دنیا به سمت تحقق مدیریت الهی بر عالم استوار است. وی افزود: در طول تاریخ همواره کاروانی منادی تحقق این مدیریت بوده است. رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت حضور و نقش آفرینی امام در عالم هستی اظهار داشت: نقش امام(ع) در عالم هستی تعطیل بردار نیست. امام(ع) واسطه فیض الهی است و در طول تاریخ همواره به انحاء مختلف امورات جهانی را مدیریت کرده است.


     دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: همه مشکلات امروز بشریت بخاطر غفلت از این حقیقت و جدا شدن از حب‌ا... است. وی اضافه کرد: دلی که با امام(ع) پیوند نخورد ارزشی ندارد و همه شیاطین عالم از اول تاریخ به دنبال این بودند چنین پیوندی رخ ندهد.رئیس‌جمهور با بیان اینکه جهان وارد دوران جدیدی شده است، گفت: بشریت یک گام بلند به جلو برداشته است دوران انقلابات و تلاطمات در جهان شروع شده و علت آن این است که بسیاری از مبانی ظالمانه حاکم بر جهان به دنبال بیداری انسان‌ها زیر سوال رفته است. 

 منبع مطلب: سایت ریاست جمهوری    جمعه 23 فروردین 1387  


ارسال شده در توسط باقر نیوز