سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

ارسال شده در توسط باقر نیوز
پاسداشت پنجاه و ششمین سالگرد شهادت نواب صفوی و یارانش
«فدائیان اسلام» به روایت تصویر(7)

خبرگزاری فارس: فدائیان اسلام و رهبر آن شهید نواب صفوی ، از جمله درخشان ترین چهره های مبارزه در راه تشکیل حکومت اسلامی در این کشور هستند. خبرگزاری فارس در پنجاه و ششمین سالگرد شهادت آن عزیزان ، مجموعه ای از تصاویر آنان را منتشر می نماید.


ارسال شده در توسط باقر نیوز
مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از مردم قم:
راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب خواندند.


ارسال شده در توسط باقر نیوز
بازخوانی بیانات حضرت امام(ره)/
منافق دعوت به اتحاد می‌کند اما خودش دنبال آن نیست

خبرگزاری فارس: معنی منافق همین است که چیزی را می گوید و خودش عمل نمی کند، شما را دعوت به اتحاد می کند و خودش دنبال این نیست که اتحاد را ایجاد کند، شما را از نفاق پرهیز می دهد و خودش آن طور نیست.


ارسال شده در توسط باقر نیوز
کوثری: محمد خاتمی باید محاکمه شود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد خاتمی رییس جمهور پیشین ایران به دلیل نقض سوگند خودش مبنی بر دفاع از کیاست و استقلال کشور باید محاکمه شود.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: دیدار محمد خاتمی با سوروس یکی از عوامل اصلی کودتاهای رنگین در کشورهای مختلف جهان مغایر با سوگند یاد شده از سوی رییس جمهور پیشین ایران بود و باید دستگاه قضایی کشور محمد خاتمی را به جرم نادیده گرفتن منافع ملت و خدشه دار کردن استقلال کشور محاکمه کند.

وی در خصوص اعمال آشوب طلبانه میر حسین موسوی و مهدی کروبی پس از انتخابات ریاست جمهوری افزود: مقام معظم رهبری در روز 29 خرداد فرمودند که همه باید خود را ملتزم بر تبعیت از قانون اساسی بدانیم و پرونده انتخابات ریاست جمهوری را تمام شده اعلام کردند.

وی ادامه داد: اما پس از بیانات راه گشای حضرت آقا میر حسین موسوی و مهدی کروبی بر ادامه آشوب ها تاکید کردند و این مهم از 2منظر قابل بررسی است.

کوثری گفت: در وهله اول نشان داد که میر حسین و کروبی توجه ای به قانون اساسی ندارند و برای رسیدن به امیال سیاسی خود دست به هر کاری میزنند.

وی گفت: با ادامه آشوب ها و حمایت این دو کاندیدای شکست خورده در انتخاابت به این باور رسیدیم که آنها حتی قصد براندازی دارند.

کوثری در پایان گفت: حمایت میر حسین و کروبی از آشوب طلبان تاکنون هزینه های زیادی را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرده است بر همین اساس می طلبد که دستگاه قضایی با این دو عامل اصلی کودتای مخملی در ایران به شدت برخورد کند.  منبع


ارسال شده در توسط باقر نیوز

طرح آشتی ملی برای نجات آشوبگران

طرح تشکیل دولت وحدت ملی که از مدت ها پیش مطرح شده بود اکنون وارد فاز جدیدی شده است. در ایام قبل از انتخابات پیشنهاد دولت ائتلاف برای این بود که احزاب و شخصیت های سیاسی به دنبال گرفتن امتیاز بودند تا از همان ابتدای کار سهم آن ها مشخص شود. این پیشنهاد که از سوی آقای هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری صورت گرفت با اقدام علی لاریجانی رییس مجلس در تشکیل همایش 30 سال قانون گزاری به نقطه اوج رسید. در این نشست که از اعضای نهضت آزادی و اصلاح طلبان نیز دعوت به عمل آمده بود به جز احمدی نژاد همه آمده بودند. پس از شکست این طرح، که در جهت حذف احمدی نژاد یا مشارکت در کابینه صورت گرفته بود، پروژه تخریب  رییس جمهور با کلیه امکانات تبلیغی و رسانه ای به اوج خود رسید تا ایشان را از چشم مردم بیاندازند. اتهام دروغگویی به رییس جمهور از سوی آقایان میرحسین موسوی، کروبی و هاشمی و سایر مدعیان اصلاحات نیزدر همین راستا انجام پذیرفت. این اتهام که در ایام انتخابات شدت بیشتری یافت، در مناظرات انتخاباتی نتیجه ای معکوس داد و عکس آن اثبات گردید. در نتیجه مردم به توصیه آقای صانعی مبنی بر این که به دروغ گو رای ندهند عمل کردند و به دروغ گویان رای ندادند. شکست خوردگان در انتخابات که درهمه طرح های خود ناکام مانده بودند درمواجهه با شرکت 85 در صدی مردم و آرای 25 میلیونی آنان به احمدی نژاد شوکه شدند. از این رو با شایعه تقلب در انتخابات که از مدت ها پیش زمینه سازی کرده بودند، کوشیدند با اغتشاشات و تشنجات خیابانی فضا را بر نظام تنگ کنند تا از این طریق یا از نظام امتیاز بگیرند و یا با اردوکشی خیابانی و تسخیر صدا و سیما و بیت رهبری کار نظام را یکسره کنند. نامه توهین آمیز هاشمی به رهبری و تهدید به اغتشاشات خیابانی و نامه های موهن و بیانیه های تند و اهانت آمیز سازمان مجاهدین، حزب مشارکت و مجمع روحانیون و بیانیه های میر حسین و کروبی همه در همین راستا انجام گرفت. در نهایت با دستگیری اعضای اصلی ستاد میر حسین توطئه ها خنثی گردید. دروغ گویی ها و اتهامات کروبی به نظام و انعکاس آن در رسانه های بیگانه به اعتبار نظام لطمه های زیادی وارد ساخت. اتهاماتی که وی نتوانست هیچ یک از آن ها را اثبات کند.در پی این اظهارات، دستگیری و مجازات کروبی و موسوی به خواست عمومی تبدیل شد. مردم علاوه بر آن، خواهان دستگیری فرزندان هاشمی رفسنجانی شده اند. این موضوع حتی در مجلس خبرگان نیز از سوی برخی بزرگان مطرح گردید. در این شرایط، طرح آشتی ملی از سوی برخی اصول گرایان ساده اندیشی که غالبا آلت دست مدعیان اصلاحات و پدر معنوی آنان می شوند محور کار قرار گرفت! درست در زمانی که دستگاه قضایی به خیمه اصلی آشوب و اغتشاش نزدیک شده است طرح آشتی ملی بر روی میز برخی اصول گرایان نادان قرار گرفته است. شبیه آن چه در جنگ صفین بر سر اسلام ومسلمین آمد؛ در حالی که مالک اشتر عمود خیمه معاویه را می دید و تا پیروزی کامل چند گام کوتاه بیشتر نمانده بود برخی طرفداران ساده اندیش و نادان علی (ع) پیشنهاد صلح ومذاکره با معاویه را دادند و جهان اسلام را تا امروز با این بحران مواجه ساخته اند. البته باید منتظر بود که در صورتی که آن ها  موفق شوند نظام را به پای مصالحه با عوامل اغتشاش بکشانند، در مرحله بعد نیز همین افراد پیشنهاد ابو موسای اشعری را برای حکمیت خواهند داد و در نهایت سرنوشتی شبیه صفین برای اصول گرایی رقم خواهند زد.

نخبگان سیاسی که متاسفانه در آزمون انتخابات و حوادث پس از آن به سختی مردود شده اند باید مراقب باشند که با زهم در این آزمون مردود نشوند. آن ها بهتر است به جای ارائه این گونه طرح ها بر اجرای دقیق قانون تاکید کنند. البته در  هیچ نظامی در دنیا چنین نیست که با کسانی که در جهت براندازی نظام تمام توان خود را به کار گرفته اند از در مصالحه و مذاکره وارد شوند و با طرح آشتی ملی زمینه ورود آن ها را در نظام فراهم کنند. بی تردید چنان چه افراد ساده لوح در این طرح که خبر آن را آقای هاشمی از طریق تریبون مجلس خبرگان منتشر ساخت به نتیجه برسد، در آینده ای نه چندان دور باید منتظر اغتشاشاتی به مراتب بزرگتر بود، چرا که می دانند نظام نه تنها با آن ها برخورد نمی کند بلکه به آن ها جایزه نیز می دهد. امیدواریم دستگاه قضایی بدون توجه به این گونه داد وستد های سیاسی برخی احزاب و سیاسیون، بر اجرای دقیق قانون و حکم شرع مقدس تاکید نماید و ذره ای از مواضع اصولی نظام و رهبری کوتاه نیاید. زیرا فقط اجرای عدالت و حکم خداست که می تواند کشور را به آرامش برساند، نه سازش و عقب نشینی و مصالحه با کودتا گران.        

به قلم حجت الاسلام والمسلمین قاسم روان بخش استاد حوزه و دانشگاه

ارسال شده در توسط باقر نیوز
ابراهیم اسرافیلیان نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی
آیت در حال انتقال اسناد مهمی درباره موسوی ترور شد

ابراهیم اسرافیلیان نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی، نکات مهمی درباره ویژگی‌های شهید آیت و علت ترور وی را بیان کرد.

رابطه شما با شهید دکتر سید حسن آیت چگونه شکل گرفت و از چه زمانی در کنار هم بودید؟

من از سال 1341 که امام راحل علیه انجمن‌های ایالتی و ولایتی بیانیه صادر فرمودند، فعالیت‌های خود را علیه رژیم شاه شروع کردم، یعنی در ابتدا از پخش اعلامیه آغاز کردم تا اینکه وارد یک گروه به اصطلاح زیرزمینی شدم. آن گروه را مرحوم شهید آیت تشکیل داده بود و افرادی چون شهید محمد منتظری در آن حضور داشتند.

شهید آ‌یت بعد از آنکه حزب زحمتکشان را ترک کرد این گروه را تشکیل داد؟

بله، آیت بسیار به آیت‌الله کاشانی علاقه داشت و اصلا حضورش در حزب زحمتکشان به واسطه همین علاقه بود. او بعد از ارتحال آقای کاشانی به خاطر اینکه بقایی با مصدق تعارض داشت به سمت حزب او تمایل پیدا کرد.

چگونه آیت از بقایی جدا شد؟

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز
تکرار/ عطریانفر عضو شورای مرکزی کارگزاران و پایه گذار روزنامه های اصلاح طلب:
نامه هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات نامناسب و دارای نقد بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بنده نسبت به نامه آقای هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب نقد داشتم و اگر مورد مشورت ایشان بودم می‌گفتم که این نامه با این ادبیات هرگز برای انتشار سراسری مناسب نبود. همپیمانی هاشمی با موسوی و خاتمی هم محکوم است.


ارسال شده در توسط باقر نیوز

کروبی از احمدی نژاد شکایت کرد!

خبر نگار معروف ما! کسب اطلاع کرد شیخ مهدی کروبی که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری با پشتوانه قوی رای دهندگانش که به تعداد اعضای حزب مطبوعش هم نمی رسید! با حضور در دادگاه مبارزه با قاچاق کالا! از دکتر احمدی نژاد منتخب ملت شکایت کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است شکایت کروبی بعد از آن صورت گرفت که احمدی نژاد در گفتگوی تلویزیونی اخیر? خود را نماد تغییر معرفی کرد.

در شکواییه ای که به وسیله  خانم ش ? ع  تنظیم و توسط منتخب پنجم ملت از بین چهار کاندیدا! به دادگاه ارایه شده آمده است: خدمت با سعادت جناب قاضی! اول از همه لطفا اعدام کودکان را توقف کنید! دوم اول شما بگویید ماجرای ... تا من هم بگویم قضیه پول گرفتن از شهرام خان را ? سوم ننجون من هم می داند که شما را قبول ندارم ? چهارم آنموقع که من بزرگسال بودم شما بچه بودید چرا الان شما قاضی شده اید من نشده ام ؟ و اما پنجم اینکه احمدی نژاد خود را نماد تغییر معرفی کرده است در صورتی که همگان می دانند تغییر شرایط خاص خودش را دارد و بنده نماد تغییر هستم و از اینکه احمدی نژاد به صورت قاچاقی ازواژه وارداتی ما استفاده کرده است به شما شکایت می کنم در ضمن از الان معلوم است که بنده در این پرونده حاکم و محمود محکوم خواهد شد اگر غیر از این باشد حتما تقلب شده و به اتفاق دوستان آشوب به پا خواهیم کرد.

اماشرایط تغییر: باید معلوم شود احمدی نژاد چه تغییری کرده است؟ به جز اینکه دیشب با کت همیشگی نیامده بود . او در شعارهایش مبارزه با رانت خواران را اعلام کرده بود که متاسفانه همچنان به آن اصرار دارد از اجرای عدالت سخن گفته  و حقوق شهروندی را مساوی دانسته بود که متاسفانه باز بر اجرای آنها تاکید می کند و بقیه ماجرا شبیه به این که نشانگر این است حتما در رای صادره شما تقلب خواهد شد.

در صورتی که من کلی تغییر کرده ام« چون  همه می دانند کروبی اوایل انقلاب کجا و الان کجا؟!»

پس مصرانه از جنابعالی در خواست می کنیم احمدی نژاد را محکوم کنید شاید التیامی باشد بر زخم سر باز کرده داش غلام ما!

گفتنی است یا فته های کارشناسان هوا شناسی نشانگر این است که گرد و غباراخیر در تنظیم نامه فوق الذکر بی تاثیر بوده و فقط کسانی که مشکل تنفسی یا قلبی دارند حتی الامکان بیرون نیامده و یا از ماسک مخصوص استفاده کنند.

 گیاه شناسان نیز معتقدند که گردو غبار برریحان هیچ تاثیر نخواهد گذاشت و فقط قبل از همه چیز باید علف هرز شبیه به ریحان چیده و دور ریخته شود تا اثرات گردو غبار بی تاثیر بماند! متخصصان امر علف چین ملت را برای این کار مفید می دانند.

لازم به توضیح است خبر نگاران ما در تلاش هستند به محض اطلاع از سایر مفاد این شکوائیه مطلع و شما عزیزان را به خیر و ما را به سلامت. 


ارسال شده در توسط باقر نیوز

سخنی با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جایگاه جنابعالی به‌عنوان ریاست مجلس شورای اسلا‌می و نمایندگی مردم شهیدپرور قم و وابستگی به بیت علم و مرجعیت، جایگاه ممتازی است که انتظار مردم را از شما بالا‌ می‌برد و درنتیجه برخی موضع‌گیری‌هایتان را دون شأن حضرت‌عالی و مردم قم به حساب می‌آورند. که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

 

 


ارسال شده در توسط باقر نیوز
<      1   2   3   4      >