سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

استقبال معنادار از احمدی‌نژاد و کمای رسانه‌ای مخالفان

در حالی که رسانه?های اصلاح طلب در تلاش بودند تا پیش از سفر احمدی‌نژاد به زادگاه خاتمی، اشتیاق مردم برای استقبال از وی را کم و فرمایشی مخابره کنند، استقبال امروز مردم یزد در جریان پنجاه‌ودومین سفر استانی دولت، به‌حدی بود که این رسانه?ها را به کمای سکوت فرو برد.

به گزارش رجانیوز، سایت هواداران خاتمی روز گذشته در خبری توهین?آمیز به مردم یزد، ادعا کرده بود استقبال کنندگان احتمالی و اندک سفر استانی رئیس‌جمهور به بهانه تهیه صبحانه و وسایل ایاب و ذهاب در مراسم استقبال حاضر خواهند شد.

این در حالی است که توهین سایت مذکور به مردم یزد، حتی واکنش برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت را نیز برانگیخت، چنانکه کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با یک سایت اصلاح‌طلب، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت با توجه به اینکه شهر یزد زادگاه خاتمی است تنها تلاش بر این است که این سفر مشکل آفرین نشود.

چندی پیش نیز روزنامه اعتمادملی استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی را به دلفین‌هایی تشبیه کرده بود که برای گرفتن غذا بالا و پایین می‌پرند.

اما به نظر می رسد استقبال گسترده مردم یزد از رئیس‌جمهور آن‌هم در استانی که بین اصلاح‌طلبان به پایگاه این جریان شهرت دارد، پیام بسیار روشنی برای خاتمی است که به تازگی کاندیداتوری خود را در انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام کرده است.


ارسال شده در توسط باقر نیوز

بسمه تعالی

 

شکر نعمت نعمتت افزون کند    کفر نعمت از کفت بیرون کند

 آبروی ملت می آید.. آبروی خود بلند داریم

                در مکتب بزرگ اسلام شکر نعمت چیزی است که بدان سفارش شده و از وظایف فردی وجمعی ما مسلمانان است، تا بدانجا که آمده هر گاه انسان به یاد نعمتی از نعمتهای الهی افتاد به شکرانه آن صورت بر خاک گذاشته و حمد الهی نماید. پدر و مادر نعمتی از نعمتهای بزرگ الهی هستند که شکر آنها بسیار سفارش شده و برکات زیادی برای فرزندی که به این وظیفه عمل نماید در پی داشته و اگر کسی بر خلاف این وظیفه، با پدر و مادرش بدرفتاری نماید عقوبت آن دامنش را گرفته و شرور دنیا و آخرت به او روی می آورد. براستی این حقیقتی است که: شکر نعمت نعمتت افزون کند    کفر نعمت از کفت بیرون کند

      یکی از بالاترین نعمتهای الهی در عرصه اجتماعی نعمت انبیاء و اولیای الهی است که ملت مسلمان ایران از سالیان دور مفتخر به ایمان و علاقه مندی انبیاء و به چهارده نور پاکی است که خداوند متعال به عنوان آخرین حجتهای خود برای اهل زمین قرار داده و هیچگاه ملت ایران از ولی نعمت خود آقا امام زمان (عج) غفلت نکرده و نخواهد کرد و تا کنون هم برکات غیر قابل وصفی در شکر گزاری از این نعمتهای بزرگ نصیب ملت ایران شده و می شود. براستی چه شد که ایران اشغال شده در جنگ جهانی دوم مانند آلمان و کره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم نگردید؟ مگر فاتحان جنگ به تهران نیامدند تا هر کدام سهم خود را بردارند؟ آنها هر کدام با مداد بر نقشه ایران خطی کشیدند و سهمی برای خود مشخص کردند اما هیچگاه به توافق نرسیدند و در نهایت قرارشان این شد که همگی از ایران خارج شوند!! آیا این چیزی جز عنایتهای خاص الهی بود؟

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز
رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش:
از دل تحریم ها ماهواره امید و غنی سازی بیرون آمد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به پیشرفتهای شگرف و چشمگیر سی ساله ملت ایران به واسطه ایمان به خدا، و حفظ روحیه اعتماد به نفس ملی، و مجاهدت علمی و عملی تأکید کردند: حضور گسترده، پرشور و با عزم راسخ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هر سال نمایشی نمادین از ایستادگی و استقامت این ملت بر سر آرمانهای انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی صحنه دیگری از نمایش عظیم ملی خواهد بود.

در این دیدار که به مناسبت سالروز بیعت تاریخی جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) در 19 بهمن سال 57 برگزار شد، فرمانده کل قوا، حادثه 19 بهمن را حادثه ای ماندگار و متکی بر اخلاص، عزم راسخ، و درک صحیح از تحولات و رویدادهای آن زمان دانستند و افزودند: نیروی هوایی ارتش در حادثه 19 بهمن سال 57، پیوستگی خود با ملت و جوهره حقیقی خود را نشان داد.

حضرت آیت الله خامنه ای، درک صحیح از تحولات پیرامونی را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات عظیمی شد.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفتگو با نیوزویک:
هر کاری می‌توانستیم کردیم که ایران هسته‌ای نشود اما نشد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اذعان کرد: ما هرچه قدرت داشتیم، در مقابل ایران به کار بردیم ولی نشد، بعضی ها فکر می کنند که ما خداییم که از مرزها عبور کنیم و هر کاری که می خواهیم بکنیم.

به گزارش رجانیوز، متن زیر مشروح گفتگوی فرید زکریا خبرنگار هفته نامه امریکایی نیوزویک با محمد البرادعی است که درحاشیه اجلاس داووس صورت گرفته است.

آیا فکر می کنید حق دارید که ایران را محدود و تحت فشار قرار دهید؟

این سخن را کاملاً یک سوء تفاهم می دانم. ما هر کاری که می توانستیم در مقابل ایران انجام دادیم، ولی نتوانستیم جلوی دستیابی ایران را به برنامه هسته ای بگیریم، ما هرچه قدرت داشتیم، در مقابل ایران به کار بردیم ولی نشد، بعضی ها فکر می کنند که ما خداییم که از مرزها عبور کنیم و هر کاری که می خواهیم بکنیم... ما اصلاً چنین اختیار و توانایی هایی را نداریم.

ببینید برنامه ایران یک جنبه تکنیکی دارد و یک جنبه سیاسی. از جنبه تکنیکی ما وظیفه داریم که کارمان را پیش ببریم و این مسئله به ما مربوط است. از نظر سیاسی، باید بر مبنای گفتگو پیش رفت تا بتوان زمینه اطمینان و اعتماد را فراهم ساخت. من در طول این 6 سال، بارها گفته ام جنبه سیاسی مسئله که باید به اعتمادسازی منجر شود، این اعتماد میان ایران و بعضی از کشورهای غربی کاملاً از بین رفته است و در این مورد حتی یک قدم هم پیشروی نداشته ایم.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز

سی امین دهه فجر پیروزی خون بر شمشیر مبارکباد


ارسال شده در توسط باقر نیوز
همزمان با همدستی منافقان امت و کفار حربی در قاهره
دیدار هاشمی رفسنجانی و سفیر فرانسه در تهران
هاشمی: فرانسه با توجه به حضور طولانی مدت منطقه می‌توانست اقدامات عملی مناسب‌تری برای جلوگیری از این حوادث انجام دهد.

ارسال شده در توسط باقر نیوز

رئیس جمهور در پیامی از پادشاه عربستان خواست در برابر حوادث سهمگین و آدم کشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند.

په گزارش پایگاه اطلاع ر سانی دولت به نقل از پایگاه  اطلاع ر سانی ریاست جمهوری  دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه پیام به ملک عبدالله با بیان اینکه امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل کند، تاکید کرد: به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت.
همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.

متن کامل پیام رئیس جمهور به پادشاه عربستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اطلاع دارید که نوزده شبانه روز است مردم بی گناه و بی دفاع غزه تحت هجوم وحشیانه و ددمنشانه صهیونیست های بی فرهنگ، در حالی که در محاصره کامل و از زمین و هوا و دریا تحت شدیدترین حملات و بمباران ها هستند، سخت ترین ایام را می گذارنند.
کودکان و زنان و سالخوردگان و مردم کوچه و بازار در حالی که در خانه و وطن خود به سر می برند قتل عام می شوند و صحنه هایی از ظلم و جنایت به تصویر کشیده می شود که دل هر آزاده ای را به درد و البته به خروش وا می دارد.
قدرت های زورگو و مدعی دموکراسی و حقوق بشر که آدم کشان صهیونیست را تا دندان مسلح کرده اند و این رژیم جعلی را از اساس برای جنایت، تجاوز و اشغالگری برپا کرده اند هم به طور کامل از اقدامات او حمایت می کنند و هم با استفاده از ابزارهای بین المللی فرصت کافی برای کشتار را در اختیار این سیه دلان قرار می دهند. از آنان انتظاری نیست لیکن تاسف آنجاست که برخی دولت های منطقه اسلامی و عربی نیز به هر علت و نیت با سکوت و یا لبخند رضایت، این نسل کشی کم نظیر را تحمل یا حمایت می کنند و چشم انتظارند که مقاومت قهرمانانه مردم بی دفاع، تسلیم زورگویی ها و رذالت های اشغالگران گردد که خدا چنین روزی را نیاورد.
به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت.
همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.
در حالی که همه ملت ها و آزادگان جهان به پا خواسته اند و فریاد محکومیت رژیم اشغالگر و جنایت او در غزه و حمایت از مردم مظلوم را به آسمان بلند کرده اند، انتظار از جنابعالی که پادشاهی کشور عربستان سعودی و مدیریت و خادمی حرمین شریفین، قبله گاه مسلمین و حرم نبوی را بر عهده دارید، این است که در برابر این حوادث سهمگین و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان خودتان و پاره های تن امت اسلامی در غزه قفل سکوت را بشکنید و صریحاً اعلام موضع کنید.
امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل سازد.
از خداوند متعال پیروزی ملت های آزاده و مقاومت دلیرانه غزه و خذلان و نابودی مستکبران و صهیونیست ها را مسئلت دارم.  محمود احمدی نژاد


ارسال شده در توسط باقر نیوز
غزه کجاست؟ چه کسانی و چرا برای آن می‌جنگند؟

سعید سلیمانی

در 29 نوامبر سال 1947، مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با دوسوم رأی اکثریت بین المللی، طرح سازمان ملل برای تجزیه فلسطینرا به تصویب رساند (قطعنامه 181 مجمع عمومی سازمان ملل متحد). این طرح برای پایان دادن به مناقشه اعراب و اسرائیل در نظر گرفته شده بود، سرزمین فلسطین را به 2 کشور یهودی نشین و عرب نشین تقسیم می کرد و بخش اعظم بیت المقدس را که شامل بیت اللحم می شد، تحت کنترل نیروهای بین المللی قرار داد. رهبران یهودیان این طرح را پذیرفتند اما رهبران اعراب فلسطین آن را نپذیرفته و از مذاکره در مورد آن امتناع کردند. کشورهای عرب و مسلمان همسایه فلسطین نیز با طرح تجزیه مخالفت کردند *(همسایگان عرب و ارتش های آنان (لبنان، سوریه، عراق، مصر، اردن، ارتش جهاد، ارتش آزادی بخش اعراب و اعراب محلی) بلافاصله پس از اعلام استقلال اسرائیل به این کشور جعلی حمله کردند و متعاقب آن جنگ اعراب و اسرائیل در سال 1948 در گرفت.)

در قطعنامه¬ی مربوط به تقسیم فلسطین آمده است که سازمان ملل متحد، «با اطلاع از بیانیه¬ی دولت قیم در مورد تلاش برای اتمام خروج نیروهای خود از فلسطین در اول آگوست 1948، به پادشاهی متحد (بریتانیا) به عنوان دولت قیم بر فلسطین و سایر اعضای سازمان ملل متحد توصیه می کند که در مورد آینده ی فلسطین،پروژه ی تقسیم این کشور و ایجاد فدراسیون اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.» بر اساس این طرح، قلمرو رژیم صهیونیستی، در حدود 54 درصد از مساحت فلسطین را در بر می گرفت. به رغم آنچه در منشور جامعه ملل آمده بود و خواستار توجه به خواسته های اعراب و یهودیان فلسطین در اعطای حکم قیمومیت شده بود اما تصمیم اعطای قیمومیت، خواسته های مردم فلسطین را مد نظر قرار نداد. این امر اهمیت فراوان یافت چرا که دولت انگلیس تقریباً 5 سال پیش از دریافت حکم قیمومیت فلسطین از جامعه ملل، به سازمان صهیونیست ها تعهد داده بود سرزمین ملی یهودیان را در فلسطین تاسیس کند، چرا که رهبران صهیونیست ها مدعی بودند اجدادشان 2 هزار سال پیش از پراکندگی یهودیان، در فلسطین می زیسته اند.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز
وقتی انحصار طلبان، جلودار دولت وحدت ملی می‌شوند

دکتر عبدالرضا داوری: سعید حجاریان در چارچوب تئوریزه کردن ایده "دولت وحدت ملی"، چندی پیش در گفت و گو با یکی از هفتهنامه ها خواستار ائتلاف اصلاح طلبان و بخشی از اصولگرایان برای شکست دادن احمدی نژاد در انتخابات 88 شده بود. حجاریان در این گفت و گو اعلام کرد: «اگر ائتلافی جامع از نیروهای اصلاح‏طلب تشکیل شود و بخشی از راست هم حضور داشته باشد، امکان تغییر وجود دارد. ببینید، آقای هاشمی هم تمامی روحانیون سنتی را با این هدف که در انتخابات آینده وضعیت به هم بخورد، جمع کرده است.»(1)

"ائتلاف طلبی" سعید حجاریان در شرایطی صورت گرفته است که وی درست یک دهه قبل و در اوج حاکمیت اصلاح طلبان، از موضعی انحصارطلبانه، هرگونه ائتلاف با جناح رقیب را خیانت به آراء مردم می دانست. برای این منظور اجازه دهید بخشهایی از مقاله "وقتی انحصارطلبان، ائتلاف طلب می شوند" را که به قلم سعید حجاریان در هفته نامه عصرما مورخ 10/4/1377 منتشر شده است، با هم مرور کنیم:

حجاریان در این مقاله نوشت: هفته نامه ارزشها در شماره مورخه 25/3/1377، خبری را با تیتر "همگرایی سیاسی خداپسندانه" به این مضمون چاپ کرده است: «گفته می شود آقای ناطق نوری طی گفت و گویی با آقای کروبی پیشنهاد ارایه لیست مشترک جامعه روحانیت مبارز تهران و مجمع روحانیون مبارز برای مجلس خبرگان ارایه کرده که مورد استقبال واقع شده است. با توجه به برخی تحرکات گسترده گروه هایی برای اختلاف افکنی بین نیروهای جبهه انقلاب که آقای خاتمی در سخنرانی خود در سالگرد دوم خرداد به آن تصریح داشتند، نوعی همگرایی در درون نیروهای اصیل انقلاب مشاهده می شود. گفته می شود که آقای کروبی شخصاً با پیشنهاد آقای ناطق نوری موافق بوده و بنا شده است، این پیشنهاد در جلسه مجمع روحانیون مبارز مطرح شود. برای اینکه بدانیم پیشنهاد چنین ائتلافی تا چه حد به "همگرایی سیاسی خداپسندانه" منتهی می شود و هزینه و فایده ای که هریک از طرفین ائتلاف باید برای این منظور بپردازند، چه میزان است، مقاله حاضر را تقدیم خوانندگان عصر ما می کنیم:

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز

دبیرکل حزب الله لبنان امروز در جمع گسترده تظاهرکنندگان لبنانی تاکید کرد: هر کس که گمان کند جنگ رژیم صهیونیستی تنها بر ضد حماس است سخت در اشتباه است، زیرا این جنگ بر ضد اراده و مقاومت ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید "حسن نصرالله" در ابتدای سخنان خود گفت: ای ملت شریف لبنان، شما ندای امام حسین علیه السلام را که در تاریخ طنین افکن شده اجابت کردید که هر مظلوم و صاحب حق و محاصره شده ای را فرا خوانده است. شما امروز ندای آن امام بزرگ، امام خامنه ای را پاسخ گفته اید که از امت خواست تا با غزه و اندوه آن اعلام همبستگی کنند و ما بخشی از این امت هستیم.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه بر ضرورت همبستگی کامل ملت و دولت لبنان با مردم بی دفاع غزه تاکید کرد.
ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط باقر نیوز
   1   2   3   4   5      >