سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

استقبال سایت وزارت امورخارجه اسرائیل از اظهارات حسن روحانی

سایت رسمی وزارت امورخارجه اسرائیل بخشی از اظهارات حسن روحانی علیه دولت درخصوص کشاورزی را برای ساعاتی به صورت لوگوی ویژه سایت قرار داد.

به گزارش رجانیوز، در این لوگو که هر چند ساعت یک بار تغییر می کند، به نقل از روحانی، برنامه های دولت در حوزه اقتصاد، کشاورزی و صنعت، شعر و شعار خوانده و اضافه شده است که با شعار نمی شود کشور را اداره کرد.

استقبال سایت وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی از این اظهارات در حالی صورت می گیرد که رهبر انقلاب اخیراً به شدت از بی بندوباری سیاسی در اظهارنظر و حرف زدن علیه دولت گلایه کرده و تأکید نمودند که خداوند متعال از این مسئله به آسانی نمی گذرد.

حسن روحانی که این روزها بر حجم فعالیت ها و دیدارهای انتخاباتی خود افزوده است، چندی قبل انتقاداتی را در زمینه عملکرد دولت در حوزه کشاورزی ایراد کرده بود. اما جعفر خلقانی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان ترویج و تحقیقات و آموزش کشاورزی در واکنش به این اظهارات تأکید کرد: «به‌نظر من موضعگیری‌های اخیر حسن روحانی در رابطه با وضعیت کشاورزی کشور فاقد ارزش های کارشناسی و سرشار از تناقض و تلاطم و بی بند وباری در حرف زدن علیه دولت است و به‌نظر می‌رسد عده‌ای خاص سعی دارند با سرهم کردن برخی از آمارهای پراکنده و به شدت گزینش شده و ارائه آنها به افراد فاقد آگاهی فنی از این افراد به عنوان بلندگوی خود استفاده کنند و یک موج تبلیغاتی هدایت شده را به وجود بیاورند.»

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت در حالی برای کاندیداتوری انتخابات آینده آماده می شود که هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نیز در میان گزینه های موجود بیش از همه به وی نزدیک است اما آگاهی از رأی بسیار پایین روحانی موجب شده است تا از وی خواسته شود تنها به عنوان نیرویی مهاجم تا قبل از قطعی شدن نامزدهای انتخاباتی، دولت و تصویر موجود از آن را زخمی کند و نهایتاً به نفع کاندیدای موردنظر هاشمی کناره گیری نماید.

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نمازجمعه سومین هفته ماه مبارک رمضان سال جاری از افرادی که انتقادات اقتصادی خود از دولت را به جای طرح در جلسات کارشناسی به تریبون های عمومی می کشند، گلایه کرده بودند. روحانی که توجه ناظران سیاسی به وی به عنوان یکی از مخاطبان اصلی این بیانات جلب شده بود، ترجیح داد حدود 2 هفته سکوت کند، اما پس از آن، بار دیگر حملات خود را به دولت آغاز کرد.

نکته قابل توجه در زمینه دیدارهایی که حسن روحانی در آنها نسبت به هجمه به دولت اقدام می کند، عدم حضور خبرنگاران و برگزاری جلسات در اتاق های دربسته ای است که نهایتاً خبری توسط دفتر روحانی از آن جلسه تنظیم و برای رسانه ها ارسال می شود.

خبر مرتبط:

حسن روحانى اطلاع چندانى از موضوع کشاورزى ندارد


ارسال شده در توسط باقر نیوز