سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

بسمه تعالی

آقای دکتر حسین اعرافی فرزند اعرافی بزرگ و داماد امام جمعه یزد چه چیزی را می خواهد بپوشاند؟!!

تکذیبیّه یا شیره مالی آقای دکتر بر سر اصولگرایان!!

در مورخ 23/5/94 خبری با عنوان انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی یزد بر روی سایت یزدی نیوز وابسته به اصلاح طلبان تندروی یزدی به شماره خبر 11990 منتشر شد که آقای حسین اعرافی به عنوان یکی از اعضاء معرفی شد. بدنبال این خبر سایت اصولگرای میبدما در مورخ 26/5/94 طیّ گزارشی خبری به شماره 12795 ضمن اعلام خبر مذکور، به پیشینه سیاسی حسین اعرافی پرداخته و دلایل و شواهدی را بر اصلاح طلب بودن نامبرده یادآور شد و این خبر را نیز مؤیدی دیگر بر گزارشات قبلی خود افزود و به نقش حزب کارگزاران سازندگی در فتنه 88 و رویارویی با نظام اسلامی اشاره نمود. بدنبال این گزارش، آقای حسین اعرافی طیّ نامه ای به مورخ 26/5/94 خطاب به مدیر سایت یزدی نیوز و سایر رسانه ها بصورتی غیر شفاف خبر مربوطه را تکذیب نموده که جای بسی تأمل هم از نظر شکلی و هم محتوایی دارد و اما اصل ماجرا چیز دیگری است.


اشکال شکلی آن اینکه اصل خبر را سایت اصلاح طلب یزدی نیوز تولید و منتشر نموده و تکذیبیه هم باید به این سایت اعلام گردد اما تکذیبیه از سایت محلی اصولگرای « میبد خبر » که اصلاً آن خبر اولیه هم را به نقل از یزدی نیوز کار نکرده بود صبح علی الطلوع 27/5/94 سر در آورد!! و شاید با هدف شیره مالی بر سر بعضی اصولگرایان که بله ما اصولگرا هستیم و تکذیب شد و تمام!! اما چون این ماست مالی یا شیره مالی آقای دکتر در سایت میبد خبر جواب نداد در مورخ 31/5/94 یعنی 4 روز بعد نامه به سایت یزدی نیوز فرستاده می شود و سایت مذکور نامه تکذیبیه را طیّ خبر شماره  12307 منتسر می کند که جای این پرسش است که چرا آقای دکتر همان روز اول تکذیبیه را به یزدی نیوز نفرستادند؟!! در واقع با فاصله 9 روزه از خبر تولیده شده که این برای فرد تحصیلکرده و سیاسی چون ایشان قابل پذیرش نمی باشد. از طرفی چرا باید تکذیبیه پس از خبر سایت میبد ما یعنی 4 روز پس از آنکه از زمان انتشار آن می گذشته صورت گیرد؟!!

اما از نظر اشکال محتوایی تکذیبیه: اولاً که آقای دکتر اعرافی عضویت در شاخه یزد یکی از احزاب سیاسی را تکذیب کرده در حالیکه در خبر مربوطه صریحاً عنوان اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی آمده است. لذا از همین تکذیبیه هم فهمیده می شود آقای اعرافی هدفش تکذیب قاطع نیست بلکه بدنبال پوشاندن مطلب است. ثانیاً آقای حسین اعرافی در تکذیبیه شان از اعلام حمایت و لطف گروهها نسبت به خود تشکر کردند!! در حالیکه اصلاً بحثی از اعلام حمایت در خبر مذکور نبوده و فقط اعلام انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در آن آمده است. ثالثاً چرا حزب کارگزاران یزد خودش این خبر را تکذیب نکرده و چرا ایشان که با حزب کارگزاران آمد و شدهایی دارند از آنان نخواستید که تکذیبیه بدهند؟!!

اما اصل ماجرا چیز دیگری است که هر کسی می تواند متوجه آن شود. از یک طرف چون ایشان از خانواده اعرافی بزرگ می باشند و جدای از مردم میبد، تمامی اصولگرایان ارادت خاصی به آن بزرگوار داشته و دارند، لذا آقای دکتر حسین اعرافی نمی خواهد این ظرفیت کم نظیر را از دست بدهد و در فرصتهای خاص از آن استفاده نماید لذا گرایش به گروههای اصلاح طلب را در هاله ای از ابهام می خواهد نگه دارد تا اصولگرایان نسبت به وی حساس نشوند. از طرفی متفاوت بودن ایشان با دیگر اعضای خانواده و گرایشات شدید به اصلاح طلبان نمی گذارد که این پرده پوشی حفظ شود و بعضاً اصل ماجرا که همان وابستگی به اصلاح طلبان و فتنه گران است ظهور و بروز می نماید که نمونه آن دیدار با هاشمی رفسنجانی در مورخ 2/7/92 به همراه اعضای حزب کارگزاران سازندگی یزد می باشد حزبی که سند روسیاهی و وابستگی آن به استکبار جهانی در فتنه سال 88 کاملاً روشن و مبرهن است و آقای حسین اعرافی هم ردیف سرکرده یزدی این حزب در کنار هاشمی رفسنجانی قرار می گیرد و هاشمی همان به ظاهر اصولگرایی بود که اصلاح طلبی را آفرید و امروز از آن عبور کرده و دم از تحول که همان نقشه براندازی است می زند. چیزی که در فتنه 88 استکبار جهانی می خواست توسط اصلاح طلبها و فتنه گران به آن دست یابد اما امت حزب الله در 9 دی 88 چنان تو دهنی به یاوه گویان ردند که سالها بر جای خود میخکوب شدند و هم اکنون گویا این مارهای زخمی و یخ زده، آفتابی به آنها خورده و به جنب و جوش افتاده اند تا فتنه ای دیگر را به پا نمایند.

در خاتمه به آقای دکتر حسین اعرافی یادآور می شود به قول ضرب المثل قدیمی یا رومی روم باش یا زنگی زنگ، این مله مولبازی ها شایسته فرزندی از فرزندان اعرافی بزرگ نیست و اگر واقعاً شما گرایشات و تفکرات خاصی دارید که نمی توانید در اردوگاه پدر باقی بمانید این را صریحاً اعلام کنید و این هم چیز تازه ای نیست و هم اکنون و در گذشته هم چه بسیار فرزندانی که برخلاف مسیر پدر بوده و هستند، اما آنچه مهم است صداقتی است که هر انسان شرافتمندی باید از خود نشان دهد و نخواسته باشد مردم را خدای نخواسته به بازی گرفته و استفاده ابزاری از آنان کند، همانطور که به نظر می رسد سایت میبد خبر این روزها مورد استفاده ابزاری قرار گرفته است. در پایان نقل یک خاطره از آقای دکتر منوچهر محمدی که در مورخ 22/5/94 در جمع اصولگرایان یزدی در پاسخ به پرسشی مطرح شد خالی از لطف نیست گفت: شهید نیلی خدا رحمتش کند، زمانی که آقای هاشمی رئیس مجلس بود می گفت، آقای هاشمی یک کاسه ماست یکطرفشه و یک کاسه شیره هم یکطرفش، دست می زنه تو کاسه ماست لوایح را ماست مالی می کند و دست می زنه تو کاسه شیره و سر نمایندگان را شیره مالی می کند. امید واریم آقای دکتر حسین اعرافی به واسطه علاقه شدیدی که به آقای هاشمی دارند، نخواسته باشند با کاسه ماست و شیره مدل هاشمی، با مردمان شهر و دیار خود معامله کنند، شاید  بر سر اصلاح طلبان ماست و بر سر اصولگرایان شیره!! لذا جا دارد مردم این روزها ، مواظب کاسه های ماست و شیره تولیدی باند هاشمی باشند!!

 


ارسال شده در توسط باقر نیوز