سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

آقای سلطان زاده؛ تصمیم شورای عالی امنیّت ملی قانونی و حمایت شما از سران فتنه غیرقانونی است.

علی اصغر باقری

بسم الله قاصم الجبّارین

هرگاه سخن از ظالم و ظلم می شود اذهان به سمت پادشاهان و ستمگران کشانده می شود اگرچه اینها سمبل ظلم و ستم در دنیاست اما ظالمهای فراوان دیگری هم هستند که در حق دیگران ظلم نموده و شاید خودشان چنین تصور کنند که خدمت می کنند!! ظلمی که امروز بعضی از جراید و رسانه های وابسته به جریانات افراطی می کنند شاید دست کمی از ستم شاهان ستمکار نباشد چرا که این جریانها راه را برای تسلط اشرار باز نموده و یا از آنها حمایت می کنند. در خلال دیدن خبرها به یادداشت آقای سلطان زاده مدیر هفته نامه آئیینه یزد در سایت یزد فردا برخوردم که مایه بسی تأسف شد که  یک فرد فرهنگی اینگونه سقوط نموده و با استفاده ابزاری از قانون و قانون گرایی از یک سرکرده فتنه اینگونه حمایت نماید. اگر مدیر مسئول امثال روزنامه آفتاب یزد چنین مطلبی را می نوشت کسی توقع نمی کرد چرا که روزنامه های رنجیره ای تازه به دوران رسیده هایی هستند که عقبه فرهنگی نداشته و با پول امثال کروبی به اینجا رسیدند اما آقای سلطانزاده که خود فرهنگی بوده و در دوران انقلاب هم جزء انقلابیون فعال بوده و خود را روزنامه مستقل می نامد جای بسیار نگرانی است. آقای سلطان زاده، آیا شما باور دارید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون صدها هزار شهید و جانباز و مجاهدتهای فراوانی است که  در طول تاریخ صورت گرفته و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آنرا به ثمر نشاند و اسلام و ایران اسلامی را از انزوا به درآورد و بر قله افتخار نشاند؟ آیا باور دارید که هر گونه تلاش جهت براندازی نظام اسلامی از کبائر گناهان بوده و عقوبتی سهمگین در پی دارد؟ آیا شما سخن آیت الله مشکینی(ره) را نشنیددید که به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری در حضور رئیس جمهور اصلاحات فرمودند: اهانتهایی که در این 2 سال( 2 سال اول دولت وی) به اسلام و ارزشهای اسلامی شده در طول پنجاه سال رژیم ستمشاهی نشده؟ مگر دولت اصلاحات با آن وزیر ارشادش که الآن مشاور وهابی هاست در اسلام زدایی و اهانت به مقدسات کاری از دستش برآمد که نکند؟ گیریم که شما آن موقع و در طول آن هشت سال نفهمیدید که بعضاً کسانی در دولت اصلاحات قصد براندازی دارند اما فتنه 88 برای عقب مانده ترین افراد سیاسی هم ثابت کرد که سران فتنه 88 از جمله رئیس سابق دولت اصلاحات با عقبه امریکایی انگلیسی و اسرائیلی قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند. آقای سلطانزاده شما آن سخن عزالدین حسینی سرکرده خون آشام کومله که پوست سر بسیجی ها را زنده زنده می کندند را درباره سید محمد خاتمی نشنیدید که از عملکرد وی دفاع نمود و اظهار داشت وی دیگر بیشتر از این نمی توانست کاری بکند. چگونه است که هم اکنون شما هم از حامیان و طرفداران وی شده اید؟!! اگر واقعاً اینقدر در تشخیص حقیقت مشکل دارید چرا دست به قلم شده و دیگرن را نیز به گمراهی می کشید؟! اگر هم واقعیّات برایتان روشن است و عامدانه در خط و مسیری حرکت می کنید که عزالدین حسینی و امریکا و اسرائیل و انگلیس می خواهند، مردانه بگویید و اینقدر با کلمات بازی ننموده و از قانون  نگویید. اگر چه سران فتنه و شجره خبیثه ای که اینها را بوجود آورده و از آنان حمایت می کنند چنین شجاعت و مردانگی را نداشته و ندارند و با دروغ و فریب و نیرنگ و ایجاد جنجال و آشوب همچون فتنه 88 کارهای باطل خود را به پیش می برند.

آقای سلطانزاده از آنجا که با توسل به قانون اساسی خواسته اید آن قانون شکن یاغی را تبرئه کنید به مواردی اشاره می شود.  اصل 176 قانون اساسی بیان می دارد به‏ منظور تأمین‏ منافع ملی‏ و پاسداری‏ از انقلاب‏ اسلامی‏ و تمامیت‏ ارضی‏ و حاکمیت‏ ملی‏ "شورای‏ عالی‏ امنیت‏ ملی‏" به‏ ریاست‏ رئیس‏ جمهور، با وظایف‏ زیر تشکیل‏ می‏ گردد.

‎‎‎‎‎‎1-  تعیین‏ سیاستهای‏ دفاعی‏ - امنیتی‏ کشور در محدوده‏ سیاستهای‏ کلی‏ تعیین‏ شده‏ از طرف‏ مقام‏ رهبری‏.

‎‎‎‎‎‎2-  هماهنگ‏ نمودن‏ فعالیت‏ های‏ سیاسی‏، اطلاعاتی‏، اجتماعی‏، فرهنگی‏ و اقتصادی‏ در ارتباط با تدابیر کلی‏ دفاعی‏ - امنیتی‏.

‎‎‎‎‎‎3-  بهره‏ گیری‏ از امکانات‏ مادی‏ و معنوی‏ کشور برای‏ مقابله‏ با تهدیدهای‏ داخلی‏ و خارجی‏.

آقای سلطان زاده؛ آیا تدابیری که شورای عالی امنیت ملی جهت مقابله با تهدیدات سران فتنه اتخاذ کرده و محدودیت حصر و یا ممنوع التصویری و ممنوع الخروجی برای آنان تعیین می نماید قانونی نیست، یا زیر پا گذاشتن تصمیم شورای عالی امنیت ملی از سوی اصلاح طلبان و امثال شماها؟!! اگر تصمیم شورای عالی امنیّت ملی برایتان اهمیّتی ندارد و یا آن را قانونی نمی پندارید چرا درباره قرارداد کرسنت چیزی نمی گویید و نمی نویسید؟!! پس معلوم می شود که قانون برای شما جنبه ابزاری داشته و هر جا که به وفق مرادتان باشد از آن دم می زنید و هر جا نباشد از آن دوری و یا زیر پا می گذارید!! دراصل‏ بیست و چهارم قانون اساسی آمده: نشریات‏ و مطبوعات‏ در بیان‏ مطالب‏ آزادند مگر آنکه‏ مخل‏ به‏ مبانی‏ اسلام‏ یا حقوق‏ عمومی‏ باشد. آیا حمایت شما از سران فتنه که تلاش داشتند جمهوریّت و حق رأی مردم را با آشوب و حمایت خارجی از بین ببرند قانونی است؟!! در اصل‏ بیست و ششم قانون اساسی آمده: احزاب‏، جمعیت‏ ها، انجمن‏ های‏ سیاسی‏ و صنفی‏ و انجمنهای‏ اسلامی‏ یا اقلیتهای‏ دینی‏ شناخته‏ شده‏ آزادند، مشروط به‏ این‏ که‏ اصول‏ استقلال‏، آزادی‏، وحدت‏ ملی‏، موازین‏ اسلامی‏ و اساس‏ جمهور اسلامی‏ را نقض‏ نکنند. آیا مگر جز این است که سران فتنه در طول 8 ماه همه شروط ذکر شده در اصل مذکور را نقض و چنان ضربه ای به نظام اسلامی وارد کردند که لطمات آن از جمله تشدید تحریمها همچنان پابرجاست؟!! و امروز کسانی که هم فکر شما هستند به گمانشان با مذاکره می توانند این تحریمها را کاهش دهند و در حالیکه صنعت هسته ای ما به تعطیلی کشیده شده و در شرف نابودی است و ذخایر 20 درصد مان را نابود کردیم و  چتر امنیتی ما بر سر حامیانمان در جهان کاهش یافته و جنگی ناجوانمردانه علیه مسلمانان یمن که جرمشان این است به جمهوری اسلامی علاقه مند بودند راه افتاده و در حقیقت شماها به امریکا اجازه دادید که چنین جنگی را علیه یمن و سوریه و عراق و دیگر جاها طراحی کند و داعش نتیجه فتنه 88 است که دشمن را امیدوار کرد و خون های به ناحق ریخته و آنهمه جنایت به گردن فتنه گران است چه اینکه ما نسبت به گذشتگانی که داعیه اصلاح طلبی در صدر اسلام داشتند و امامت را غصب و با غوغا سالاری حق را از مسیر خارج کردند می گوییم که گناه اولین و آخرین بر گردن آنهاست و امروز شبه چنین گناهی توسط فتنه گران و اصلاح طلبان امریکایی اتفاق افتاد. آقای سلطان زاده اگر مصلحت کشور اقتضا کند که محاکمه خائنان به ملت به تأخیر افتد آیا این مصلحت که در جایگاه قانونی خود اتخاذ شده غیر قانونی است یا تن ندادن به این قانون و مصلحت؟!!  

من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه کرد بر من آشنا کرد.


ارسال شده در توسط باقر نیوز