• وبلاگ : باقر نيوز
  • يادداشت : شکست سنگين اصلاح طلبهاي مورد حمايت امريکا
  • نظرات : 3 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    بسياري از واقعيتهاي تلخ در اين نوشتار بيان شده که جا دارد مردم با دقت بيشتري به آن توجه کنند.
    + محسن 
    اول احراض نه واحراز.دوم متاسفم از اين همه جهالت وناداني خدا شفا دهد.
    پاسخ

    آقا محسن از تذکر املايي و دعاي خيرتان ممنونم. به هر حال همه که مثل شما دانا نمي شوند. اگر جاهلها و نادانهايي مثل بنده که شما فرموديد نباشند، منزلت و بزرگي افراد دانايي چون شماها که مشخص نمي شود. اميدوارم بيشتر از اين بنده را ارشاد نموده و به راه راست هدايت فرماييد.
    + روشن 
    جناب باقري
    خوب است اخلاق شکست و پيروزي را ياد بگيريد و به انتخاب درست مردم احترام بگذاريد.
    خودتان هم مي دانيد اين چرندياتي که نوشته ايد بسياري از موارد آن آلوده به گناه افترا و کذب و دروغ است و از سر تعصب خام و خشک مغزي نوشته شده که ارزش پاسخگويي ندارد.
    بنابر اين به راه بياييد و در وصيت نامه امام راحل (ره) البته اگر در عمل قبولش داريد انديشه کنيد. و اگر چنين کنيد ديگر چنين اراجيفي را نمي بافيد و به نماينده مردم اهانت نمي کنيد و اينچنين فرند فاضل و باتقواي امام را مورد اهانت قرار نمي دهيد.
    برايتان دعا مي کنيم که به راه مستقيم هدايت شويد و دست از رفتارهاي پرخاشگرانه مبتني بر عصبانيت دست برداريد.

    پاسخ

    جناب روشن خوب است که اخلاق پيروزي و شکست، همراه با ملاکهاي انتخاب درست يا غلط را به ما بياموزيد. اگر چه چرند نوشتن همه اش گناه است ولي چه خوب بود موارد مورد نظرتان را ذکر مي کرديد. اما پاي بندي من در عمل به فرمايشات امام راحل همين بس که وظيفه خود دانستم به فرموده آن امام عزيز در برابر صداميان متجاوز بايستم و بهترين دوران زندگي ام را در دفاع از ايران اسلامي بگذرانم. علي رغم اينکه بارها مجروح شدم باز راهي جبهه شدم و افتخارم اين است که در هنگامه قبول قطعنامه با پاي قطع شده در جبهه حضور داشتم و افتخار ديگرم اين است که حضورم با ابتکارات و طرحهايي همراه بود که راهگشاي مشکلات پيش روي رزمندگان بود الآن هم هيچ منتي بر کسي ندارم و همه ناسزاها را نيز به ديده منت مي خرم. ولي آنهايي که امروز به قول شما به عنوان انتخاب درست از آن ياد مي کنيد چقدر به امام راحل و وصيت نامه شان پاي بند بوده و هستند؟. آيا آنها که امروز خود را شايسته اين مي دانند که رداي پاسداري از حريم اسلام و حقوق مردم بر تن کنند فرياد ملتمسانه امام راحل را در 11 فروردين 1367 نشنيدند که از آنان خواستند به جبهه ها بروند و نرفتند؟!! فرد مورد نظر شما چند روز رزم با دشمن اين آب و خاک در پرونده خود دارد؟ چه کسي در اوايل انقلاب اصرار داشت نامه هايي که امام راحل مي نويسد خودش نمي نويسد بلکه برايش مي نويسند!! بد نيست مقداري تحقيق کنيد.. بنده وصيت نامه سياسي الهي امام راحل را چراغ فروزان هدايت و سعادت دنيا و آخرت افراد و جامعه دانسته و تلاشهاي خودم را در راستاي انجام فرازهايي از آن وصيت نامه مي دانم و حاضرم با شما در اين زمينه بحث حضوري بنمايم. به هر حال از دعايتان هم ممنونم ولي نفهميدم منظورتان از اهانت به فرند فاضل امام چه بود؟!!